Zarządzanie preferencjami dotyczącymi plików cookie
Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.

Pomoc

223 072 047

(cena rozmowy lokalnej)

pn - pt | w godz. 9-17

Wybierz kategorię
Przed zakupem
Po zakupie
Moje konto
Kontakt zawodowy

Złożyć zamówienie

Dostawa

Dostarczenie produktu na inny adres niż adres zamieszkania

Dostarczenie produktu na inny adres niż adres zamieszkania
Produkty Spartoo
  • Zwrot jest darmowy firmą kurierską DPD. W przypadku każdej innej metody zwrotu poniesiesz koszty przesyłki.
Produkty partnerskie
Produkty partnerskie mają własne warunki dostawy i zwrotu. Aby zapoznać się z warunkami zwrotu danego sprzedawcy, wejdź na stronę swojego zamówienia dostępną w Twoim koncie klienta. Następnie kliknij na « Zobacz warunki zwrotu ».
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Sposoby - Koszty -Tterminy dostawy

Dostawa w Polsce
Dostawa standardowa DPD
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Koszt dostawy: 29,99 zł ( dla zamówień do kwoty 185 zł) 19,99 zł (dla zamówień od kwoty 186 zł do 278 zł) Dostawa bezpłatna, jeśli wartość zamówienia przekracza 278 zł
Dostawa do punktów DPD pickup
Termin: 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia.
Koszt dostawy: 19,99 zł dla zamówień poniżej 150 zł. Dostawa bezpłatna dla zamówień powyżej 150 zł.
Dostawa ekspresowa UPS
Termin: Termin dostawy zależy od kodu pocztowego i jest podany na stronie płatności w chwili składania zamówienia. Termin ten dotyczy zamówień zarejestrowanych przed godziną 13.00.
Koszt dostawy : 89,99 zł.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Strefy dostawy

Strefy dostawy
Strefa dostawy sklepu Spartoo.pl obejmuje :
  • Polska
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Płatność

Płatność

Co się dzieje w przypadku odrzucenia płatności przez mój bank?
Jeśli bank odrzucił Twoją płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane i konto nie zostanie obciążone. Polecamy skontaktować się z Twoim bankiem, aby zapoznać się z proponowanymi przez niego zasadami akceptacji płatności internetowych. Po czym od nowa możesz złożyć zamówienie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Nie mogę zatwierdzić mojej płatności
Jeśli bank odrzucił Twoją płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane i konto nie zostanie obciążone. Polecamy skontaktować się z Twoim bankiem, aby zapoznać się z proponowanymi przez niego zasadami akceptacji płatności internetowych. Po czym od nowa możesz złożyć zamówienie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
VAT
Wszystkie ceny podane na stronie Spartoo.pl zawierają podatek VAT.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Płatność zabezpieczona
Wybraliśmy bank CIC, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo płatności. Twoje dane bankowe są przesyłane do naszego serwera w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL (Secure Socket Layer), a następnie przekazywane w całkowicie bezpieczny sposób do naszego banku. Nie są one w żaden sposób zapamiętywane. Wszystkie te zasady odpowiadają normom bezpieczeństwa czyniąc bezpiecznymi Twoje transakcje.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Sposoby płatności
Dla Produktu Spartoo:
  • Płatność kartą: VISA lub MASTERCARD ;
  • Płatność kartą: VISA lub MASTERCARD w 3 ratach (dla zamówień powyżej 200 zł, usługa jest płatna 20 zł) ;
  • Paypal ;
  • Płatność przelewem : PayU lub Przelewy24 ;
  • Płatność przy odbiorze ;
  • Płatność bonem prezentowym Spartoo.
  • Klarna - Płatność w 3 ratach bez opłat
Dla produktów partnerskich :
  • Płatność kartą: VISA lub MASTERCARD ;
  • Paypal ;
  • PayU lub Przelewy24
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Problemy napotkane podczas zatwierdzenia zamówienia

Problemy napotkane podczas zatwierdzenia zamówienia

Moje zamówienie nie wyświetla się w moim koncie
Jeśli Twoje zamówienie nie pojawia się w Twoim koncie klienta, masz możliwość skontaktowania się z nami dzięki poniższemu formularzowi. Pamiętaj o sprecyzowaniu daty zamówienia i numeru, jeśli go posiadasz.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Nie mogę odnaleźć moich kuponów zniżkowych lub bonu prezentowego
Jeśli masz dostępne kupony zniżkowe, możesz je znaleźć i skonsultować w Twoim koncie klienta w rubryce « moje korzyści » Jeśli nie możesz ich zobaczyć, informujemy że kupony zniżkowe mają określoną datę ważności. Możesz skonsultować zasady użycia kuponu lub bonu prezentowego w swoim koncie klienta, klikając na « więcej informacji tutaj» , pod kodem kuponu.
Informujemy również, że w przypadku zwrotu produktu lub pieniędzy , nie zwracamy kuponu zniżkowego.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Moje kupony/bony prezentowe nie zostały uwzględnione
Możesz skonsultować zasady użycia kuponu lub bonu prezentowego w swoim koncie klienta, klikając na « więcej informacji tutaj» , pod kodem kuponu. Aby wejść do Twoich kuponów kliknij na « moje konto » , następnie przejdź do rubryki « moje korzyści ». Informujemy, że kupony zniżkowe nie łączą się z artykułami już przecenionymi, ponieważ mają już one obniżoną cenę. Kupony te nie łączą się ze sobą i mogą wymagać określonej minimalnej kwoty zamówienia. Informujemy, że punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane przy płatności za produkty partnerskie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Mój koszyk
Dodawanie produktu do koszyka
Wejdź na stronę żądanego produktu. Wybierz odpowiedni rozmiar. Następnie kliknij na : « Dodaj do koszyka ».
Zatwierdzanie zawartości koszyka
Jeśli chcesz zatwierdzić Twoje zamówienie : kliknij na « mój koszyk » w prawym górnym rogu strony, a następnie na zielony przycisk «złóż zamówienie ».
Usuwanie produktów z koszyka
Jeśli chcesz usunąć produkt z Twojego koszyka, kliknij na ikonę kosza obok kolumny « suma ». Jeśli chcesz zmodyfikować ilość, kliknij na plus lub minus w kolumnie « ilość ».
Czas ważności koszyka
Czas ważności koszyka wynosi 15 minut. W tym czasie produkt nie może być zamówiony przez inną osobę. Po tym czasie, produkty które wybrałeś/aś nie pozostaną dla Ciebie zarezerwowane.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Nie mogę zatwierdzić mojej płatności
Pomimo mobilizacji Spartoo i jakości naszego interfejsu bankowego, mogą się pojawić dysfunkcje podczas płatności za Twoje zakupy. Prosimy o kontakt z serwisem klienta, aby nasz konsultant mógł Ci wyjaśnić sposób postępowania. Bezzwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Problemy z połączeniem

Problemy z połączeniem

Problemy z połączeniem
Jeśli masz trudności z zalogowaniem się, na początku upewnij się, że Twoje połączenie internetowe działa poprawnie. Jeśli problem się utrzymuje, prosimy o zgłoszenie nam go precyzując support (komputer, tablet, smartfon) i przeglądarkę (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome …), abyśmy mogli dokonać weryfikacji w naszym systemie informatycznym.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Produkty partnerskie

Produkty partnerskie

Co to jest produkt partnerski?
Produkt partnerski to artykuł sprzedawany przez profesjonalnego sprzedawcę przez pośredniczącą stronę spartoo.pl. Wszyscy sprzedawcy są wykwalifikowani i starannie wyselekcjonowani przez Spartoo na podstawie jakości ich produktów i usług. Zapewniamy Ci pełne bezpieczeństwo płatności i spełnienie wszystkich wymogów podczas Twoich zakupów. Produkty partnerskie oznaczone są ikoną "Produkt Partnerski" w karcie danego produktu. Możliwe jest wybranie typu sprzedawcy poprzez zastosowanie filtra ("Spartoo" lub "Produkty Partnerskie" lub "Wszyscy Sprzedawcy"). Linki dostępne na stronie produktu umożliwiają zapoznanie się z informacjami o sprzedawcy oraz warunkach dostawy i zwrotu.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Warunki płatności, dostawa i zwroty produktów partnerskich
Płatność
DOTYCZY PRODUKTOW PARTNERSKICH Możesz zapłacić kartą kredytową, Paypal, PayU lub Przelewy 24. Płatności te są zabezpieczone i zarządzane przez Spartoo. W przypadku zakupienia produktu partnerskiego szczegóły Twojej płatności nigdy nie są przekazywane sprzedawcy.
Dostawa i zwrot
Warunki dostawy i zwrotu są dostępne w karcie danego produktu. Możesz kliknąć na linki DOSTAWA i ZWROT, aby otrzymać więcej wiadomości. Staramy się proponować sklepy partnerskie, które tak jak Spartoo oferują darmową dostawę i zwrot. Jednakże, nasi partnerzy mogą dowolnie ustalać koszty dostawy i proponować lub nie, darmowy zwrot.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak odbywa się dostawa produktów partnerskich?
Po złożeniu zamówienia na stronie Spartoo.pl, sklep partnerski wysyła Twoje zamówienie w czasie 48 godzin. Po wysłaniu Twojego zamówienia otrzymasz email, w którym znajdziesz nazwę firmy zapewniającej dostawę i numer śledzenia przesyłki przewoźnika. Na stronie przewoźnika możesz monitorować swoją paczkę.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak odbywa się zwrot produktów partnerskich?
Możliwy jest zwrot produktów zakupionych w sklepie partnerskim przy zastosowaniu się do czasu przewidzianego na zwrot. Czas ten jest określony w warunkach zwrotu dostępnych na stronie danego produktu. Wniosek o zwrot możesz sporządzić logując się do swojego konta klienta na stronie Spartoo.pl w rubryce moje zwroty. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Otrzymasz maila z adresem, na który należy odesłać produkt i kod zwrotu do przepisania na kartce i włożenia do paczki. Po otrzymaniu twojej paczki, sklep partnerski zatwierdzi zwrot produktu, a Spartoo zleci zwot pieniędzy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Wybór produktów i zapas magazynowy

Rozmiar produktu

Czy Spartoo robi duże rozmiary?
W Spartoo, z pomocą naszych partnerów, starannie wybieramy liczne marki i modele, aby zaproponować Ci jak największy wybór. Pomyśleliśmy o kolekcji Duże Rozmiary, zawierającej buty damskie powyżej numeru 41 i męskie do numeru 55. Aby je odkryć, zachęcamy do użycia filtrów w wyszukiwarce : wybierz typ interesujących Cię butów i sprecyzuj wyszukiwanie wybierając odpowiedni rozmiar : wszystkie dostępne pary pojawią się na ekranie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zarezerwuj artykuł

Zarezerwuj artykuł
Niestety w Spartoo nie ma możliwości rezerwacji produktów. Aby uniknąć braku produktu, radzimy jak najszybciej złożyć zamówienie, aby mieć pewność, że jest on dostępny.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Spartoo, a produkty podrabiane

Spartoo, a produkty podrabiane
Sprzedaż nieoryginalnych produktów jest zabroniona i karana przez prawo. Spartoo skrupulatnie przestrzega prawa i zaopatruje się bezpośrednio u oficjalnych przedstawicieli marek.
Jest zatem zupełnie niemożliwe aby którykolwiek z naszych klientów otrzymał nieoryginalny produkt
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Rozmiar produktu

Jak wybrać rozmiar odzieży?
Aby wybrać odpowiedni rozmiar ubrania, zachęcamy do zapoznania się z poradą dotyczącą rozmiarów, która znajduje się na stronie danego produktu. Rada ta jest nam przekazywana przez naszych klientów i polecamy się do niej zastosować. Możesz także zapoznać się z naszym przewodnikiem po rozmiarach znajdującym się obok informacji o rozmiarach.
Twój rozmiar nie jest już dostępny ? Możesz kliknąć na « Powiadomienie o rozmiarze » : jeśli produkt się pojawi, dostaniesz informację na adres mailowy. Jeśli nie masz żadnej informacji, oznacza to, że produkt nie pojawił się już w naszym sklepie. Polecamy zapoznać się z podobnymi produktami i wybrać taki, który Ci się spodoba.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zapas magazynowy i dostępność produktów

Zapas magazynowy i dostępność produktów
Tylko dostępne rozmiary są proponowane w Spartoo. Może się zdarzyć, że nie mamy Twojego rozmiaru w naszych zapasach magazynowych. W tym przypadku możesz zostać poinformowany o pojawieniu się rozmiaru mailowo klikając na « powiadomienie o rozmiarze ».
Powiadomienie o rozmiarze : Aby skorzystać z powiadomienia mailowego, musisz wybrać niedostępny rozmiar produktu i wprowadzić adres email w okienku przeznaczonym do powiadomienia. Jeśli nie zostałeś powiadomiony/a, oznacza to, że wybrany produkt nie pojawił się w naszym sklepie. Zachęcamy do zapoznania się z podobnymi artykułami w celu odnalezienia takiego, który Ci się spodoba.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Rozmiar produktu

Jak wybrać rozmiar butów?
Aby wybrać odpowiedni numer buta, zachęcamy do zapoznania się z poradą dotyczącą rozmiarówki, która znajduje się na stronie danego produktu. Rada ta jest nam przekazywana przez naszych klientów i polecamy się do niej zastosować. Może się jednak zdarzyć, że w Twoim przypadku nie sprawdzi się. Możesz także zapoznać się z naszym przewodnikiem po rozmiarach znajdującym się obok informacji o rozmiarach.
Twój rozmiar nie jest już dostępny ? Możesz kliknąć na « Powiadomienie o rozmiarze » : jeśli produkt się pojawi, dostaniesz informację na adres mailowy. Jeśli nie masz żadnej informacji, oznacza to, że żądany rozmiar nie pojawił się już w naszym sklepie. Polecamy zapoznać się z podobnymi produktami i wybrać taki, który Ci się spodoba.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Znaleźć informacje o produkcie

Znaleźć informacje o produkcie
Jeśli chcesz otrzymać informacje o produkcie, zachęcamy do zapoznania się z opisem produktu w karcie produktu. W ten sposób możesz zobaczyć pełny opis produktu zawierający jego skład i wymiary. Widzisz też zdjęcia zrobione z różnej perspektywy przez nasze studio fotograficzne, a często także widok 360°, aby zobaczyć produkt tak, jak byś miał/miała go w rękach.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Znajdź artykuł

Znajdź artykuł
Wyszukiwanie po nazwie lub marce w wyszukiwarce Spartoo : Kliknij na wyszukiwarkę znajdującą się w górnej części strony głównej i wprowadź interesującą Cię nazwę lub markę produktu. Na ekranie pojawią się wszystkie produkty odpowiadające Twojemu wyszukiwaniu.
Wyszukiwanie według kategorii produktu : W górnej części naszej strony możesz zobaczyć pasek z pogrubionymi hasłami kluczowymi odpowiadającymi różnym kategoriom, do których możesz wejść. Możesz sprecyzować Twoje wyszukiwanie poprzez wybranie jednej z proponowanych podkategorii. Na przykład : nowości, damskie, męskie, dziecko, wyłączność, outlet… , a następnie sprecyzować wybierając : buty, torebki, ubrania… lub jeszcze bardziej szczegółowo : buty sportowe, sukienki, torebki na ramię, etc.
Wyszukiwanie według marki : Możesz wyszukać produkt bezpośrednio po marce klikając na « 1157 marki » w górnej części strony głównej na pasku z rubrykami. Po wybraniu marki, możesz sprecyzować wybór dzięki różnym filtrom widocznym po lewej stronie. Na przykład : płeć (mężczyzna/ kobieta), model, cena, rozmiar, kolor, etc.
Wyszukiwanie po numerze referencyjnym produktu : Jeśli znasz numer referencyjny produktu, możesz go wprowadzić bezpośrednio w wyszukiwarce.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zauważyłem/am błąd na stronie

Zauważyłem/am błąd na stronie

Zauważyłem/am błąd na stronie
Przykładamy największą uwagę do opisów produktów i do komunikacji. Jeśli jednak zauważysz błąd na naszej stronie, prosimy o wskazanie nam go poprzez formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu : 223 072 047. Z góry dziękujemy za Twoją pomoc.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zrealizować zamówienie

Zrealizować zamówienie

Użyć kuponu lub bonu prezentowego
Jeśli posiadasz bon prezentowy, możesz go wykorzystać w jednym z Twoich zamówień wprowadzając kod bonu w okienku numer 2 « kupon zniżkowy », na stronie płatności. Jeśli posiadasz kupon lub bon prezentowy już zarejestrowany, zostanie Ci on zaproponowany podczas płatności. Jeśli bon prezentowy jest ważny i jeśli Twoje zamówienie spełnia wszystkie warunki użycia danego kuponu, zniżka naliczana jest automatycznie. Jeśli pojawia się wiadomość o błędzie, sprawdź czy Twoje zamówienie spełnia warunki niezbędne do użycia tego bonu. Przed użyciem kuponu zachęcamy do dokładnego zapoznania się z warunkami jego użycia. Warunki użycia kuponu możesz skonsultować klikając na « Moje konto », następnie wchodząc do rubryki « Moje korzyści », wybierając « Moje bony prezentowe » i klikając na « Więcej informacji tutaj ».
Uwaga:
  1. Kupony zniżkowe nie mogą być użyte w zamówieniach na produkty partnerskie.
  2. W przypadku zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy, kupony nie podlegają zwrotowi.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Dokonać zamówienia na prezent
Twojej karty prezentowej używa się jak karty bankowej. Należy więc ją wybrać jako metodę płatności : « Karta Kredytowa »
Uwaga : upewnij się, że całkowita kwota Twojego zamówienia jest niższa lub taka sama jak kwota na karcie, ponieważ nie jest możliwe opłacenie różnicy inną metodą płatności. Zachęcamy do zachowania Twojej karty prezentowej po dokonaniu zamówienia, aby w przypadku zwrotu towaru móc zwrócić wykorzystaną kwotę ponownie na kartę. Oferowanie karty prezentowej : Spartoo daje Ci możliwość podarowania Twoim bliskim karty prezentowej :
  • Wybierasz kwotę ;
  • Piszesz wiadomość dla odbiorcy ;
  • Wysyłasz kartę prezentową mailem, lub drukujesz, aby wręczyć ją osobiście.
Karta ważna jest przez rok od momentu jej aktywacji.
Uwaga : karta prezentowa ważna jest wyłącznie na zakup produktów Spartoo. Jeśli zamówienie zawiera produkt partnerski, nie możesz jej użyć. Aby otrzymać kartę prezentową : https://www.spartoo.pl/bon-prezentowy.php
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Mój koszyk
Dodawanie produktu do koszyka
Wejdź na stronę żądanego produktu. Wybierz odpowiedni rozmiar. Następnie kliknij na : « Dodaj do koszyka ».
Zatwierdzanie zawartości koszyka
Jeśli chcesz zatwierdzić Twoje zamówienie : kliknij na « mój koszyk » w prawym górnym rogu strony, a następnie na zielony przycisk «złóż zamówienie ».
Usuwanie produktów z koszyka
Jeśli chcesz usunąć produkt z Twojego koszyka, kliknij na ikonę kosza obok kolumny « suma ». Jeśli chcesz zmodyfikować ilość, kliknij na plus lub minus w kolumnie « ilość ».
Czas ważności koszyka
Czas ważności koszyka wynosi 15 minut. W tym czasie produkt nie może być zamówiony przez inną osobę. Po tym czasie, produkty które wybrałeś/aś nie pozostaną dla Ciebie zarezerwowane.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak złożyć zamówienie?
Oto etapy składania zamówienia w sklepie Spartoo : Jeśli posiadasz już konto klienta, zaloguj się podając adres email i hasło. Jeśli nie masz jeszcze konta klienta, musisz je założyć. (Posiadanie konta klienta jest niezbędne do złożenia zamówienia.) Następnie wystarczy przejść następujące etapy :
  1. Wybierz model, kolor i rozmiar, który Cię interesuje i dodaj produkt do koszyka.
  2. Po wybraniu wszystkich produktów, które chcesz zamówić kliknij na « mój koszyk », w prawym górnym rogu strony i na zielony przycisk « Złóż zamówienie », aby zrealizować zamówienie
  3. Teraz zatwierdzisz Twoje zamówienie w 5 etapach :
    • Jeśli posiadasz kupon zniżkowy, wybierz go lub wprowadź jego numer ;
    • Wybierz sposób płatności ;
    • Wybierz sposób dostawy ;
    • Wybierz adres dostawy ;
    Adres dostawy musi się znajdować w kraju odpowiadającemu naszej stronie internetowej. Zamówienie do Polski należy złożyć na stronie : spartoo.pl
  4. Przed opłaceniem zamówienia sprawdź zawartość koszyka (rozmiar i model buta, kolor), a następnie zrealizuj zamówienie wprowadzając swoje dane bankowe.
Dostaniesz email, kiedy zamówienie zostanie zatwierdzone i kolejny e-mail, kiedy zostanie ono wysłane. Klikając na « Moje konto » w prawym górnym rogu strony, następnie na « Moje zamówienia » i wybierając « Wyświetl moje ostatnie zamówienie » , możesz śledzić postęp swojego zamówienia. W tej rubryce znajdziesz także historię wszystkich zamówień złożonych w Spartoo oraz fakturę dla każdego zamówienia. W przypadku pytań związanych z zamówieniem, wejdź do rubryki « Moje zamówienie » .
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zwroty towaru i zwroty kosztów

Zwroty towaru i zwroty kosztów

Zwroty towaru i zwroty kosztów
ID 993  Warunki zwrotu produktu Spartoo
  Wszystkie produkty zakupione na stronie Spartoo mogą być zwrócone niezależnie od przyczyny.  Masz 30 dni licząc od daty otrzymania zamówionego produktu spartoo na sporządzenie wniosku o zwrot. Możesz wystąpić o : wymianę na inny rozmiar, zwrot pieniędzy na konto bankowe lub zwrot pieniędzy w postaci kuponu do wykorzystania na produkty Spartoo.  Zwrot produktu/ów w tym terminie musi być bezwzględnie dokonany według poniższej procedury:
Uwaga : aby zwrot został zaakceptowany, musi spełnić następujące kryteria :  
     
  • Produkty nie mogą być noszone i używane na zewnątrz ;
  •  
  • Produkty muszą być w stanie nowym;
  •  
  • Produkty zwracane muszą odpowiadać produktom dostarczonym ;
  •  
  • Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu w dobrym stanie (pudełko na buty nie może być oklejone taśmą), wszystko w dobrze zamkniętej paczce;
  •  
  • Produkty mogą być zwrócone w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki ;
  •  
  • Odesłanie pustego opakowania oznacza odmowę wymiany i zwrotu pieniędzy;
  •  
  • Przestrzeganie procedury zwrotu ;
  •  
  Zwrot jest rozpatrywany w ciągu od 4 do 6 dni roboczych. Po zatwierdzeniu zwrotu, dokonujemy zwrotu pieniędzy, który trwa od 2 do 4 dni roboczych.  Warunki zwrotu produktu partnerskiego   Les "produits partenaires" bénéficient de leurs propres conditions de livraison et retour. Rendez-vous sur la page de votre commande et cliquez sur : "voir la politique de retour" pour connaitre les modalités de retour de votre marchand partenaire.  "Produkty partnerskie" podlegają odrębnym warunkom dostawy i zwrotów. Warunki zwrotu produktu partnerskiego możesz sprawdzić na stronie zamówienia kilkając na : "zobacz warunki zwrotu". 
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Czas na dokonanie zwrotu
Czas na dokonanie zwrotu produktu spartoo
Od momentu dostawy Twojej paczki masz 30 dni na zarejestrowanie wniosku o zwrot.
Czas na dokonanie zwrotu produktu partnerskiego
Czas na dokonanie wniosku o zwrot produktu partnerskiego zależy od polityki zwrotów każdego sprzedawcy partnerskiego. Z polityką sprzedawcy możesz zapoznać się na stronie Twojego zamówienia, klikając na « zobacz politykę zwrotów » .
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Procedura zwrotu
Procedura zwrotu produktu Spartoo Aby dokonać zwrotu produktu, wejdź do Twojego konta klienta do rubryki Moje Zwroty, « Sporządź wniosek o zwrot » , następnie postępuj wg. poniższej procedury : Procedura:
  1. Wybierz zamówienie, a następnie zaznacz produkty, które chcesz zwrócić. Zaznacz powód zwrotu.
  2. Wydrukuj etykietę (dostępną w rubryce Moje Zwroty „Wyświetl mój ostatni zwrot”) i przyklej ją taśmą klejącą na paczkę. Ta etykieta jest ważna 30 dni po rejestracji Twojej prośby o zwrot.
  3. Informujemy, że produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, z metką producenta, w plastikowym opakowaniu. Zwrot nie zostanie zatwierdzony, jeżeli produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży (uszkodzony, używany lub brudny). W takim wypadku produkt zostanie ci odesłany i nie przeprowadzimy zwrotu pieniędzy.
  4. Możesz śledzić zwrot produktu w Twoim koncie klienta w zakładce „Moje Zwroty” klikając na „Wyświetl mój ostatni zwrot”.
  5. Po odbiorze Twojej paczki w naszym magazynie i po zatwierdzeniu zwrotu, zlecimy zwrot pieniędzy za zwrócony produkt lub produkty. Pieniądzy zostaną zwrócone w tej samej formie, której użyto podczas zakupu. - Podczas zwrotu pieniędzy na kartę, proszę pamiętać, że termin wpłaty na kartę może być nieco przesunięty co do daty zlecenia zwrotu na kartę. Ponadto, jeżeli debet na twojej karcie jest możliwy w następnym miesiącu po złożeniu zamówienia, pieniądze ze zwrotu towaru wrócą na kartę również w następnym miesiącu po zleceniu zwrotu pieniędzy. - Dla płatności w 3 ratach: Jeśli zwracasz wszystkie zamówione produkty, zwracamy pierwszą ratę, a pozostałe raty zostają anulowane. Jeśli zwracasz część zamówionych produktów, nie zwracamy pierwszej raty i odliczamy cenę zwróconych produktów od pozostałych rat. Informujemy, że opłata bankowa w wysokości 20 zł nie podlega zwrotowi. - Jeśli ważność Twojej karty kończy się w bieżącym miesiącu, poprosimy Cię, w chwili wypełniania wniosku o zwrot, o dane bankowe. Wówczas zwrot pieniędzy zlecony zostanie na rachunek bankowy.
Procedura zwrotu produktu partnerskiego
Masz możliwość zwrotu produktów zakupionych w sklepie partnerskim przestrzegając terminu na dokonanie zwrotu. Aby poznać termin zwrotu twojego zamówienia udaj się na stronę zamówienia w Twoim koncie klienta. Następnie kliknij na « Polityka zwrotu » . Aby zwrócić produkt partnerski, udaj się do twojego konta klienta klikając na „Moje Konto”, następnie na „Moje Zwroty” i „Sporządź wniosek o zwrot”. Postąp wg. poniższej procedury:
Procedura : Informujemy że zwrot produktu może być na Twój koszt.
  1. Wybierz zamówienie a następnie zaznacz produkt, który chcesz zwrócić. Zaznacz powód zwrotu.
  2. Otrzymasz link do etykiety zwrotnej do wydrukowania lub do wypełnienia ręcznie. Naklej tę etykietę na karton. Dokument ten pozwoli zidentyfikować sklepowi partnerskiemu Twój zwrot.
  3. Włóż produkt do pudełka (oryginalne pudełko od butów lub opakowanie plastikowe), a następnie włóż to pudełko do kartonu. Nie używaj oryginalnego pudełka jak kartonu do wysyłki.
  4. Wyślij paczkę na Poczcie na adres podany przez sklep partnerski. (Adres otrzymasz po dwóch pierwszych etapach). Zachowaj dowód nadania paczki aby móc śledzić paczkę.
Po otrzymaniu produktu, sklep partnerski zatwierdzi zwrot, a Spartoo zleci przelew pieniędzy. Spartoo zwróci cenę zakupionych produktów w najkrótszym możliwym terminie (nie później niż 30 dni po zarejestrowaniu wniosku o zwrot).
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak odbywa się zwrot pieniędzy za oddany produkt?
Zwróciłeś paczkę niezgodnie z procedurą. Na początku upewnij się, że zwróciłeś paczkę na poprawny adres. Twój zwrot zostanie potraktowany wolniej, gdyż pierwszeństwo mają zwroty nadane poprawnie, oraz dlatego, że musimy zidentyfikować Twoją przesyłkę i zweryfikować jej zawartość. Należy doliczyć od 1 do 2 tygodni do normalnego czasu zatwierdzenia zwrotu, który wynosi 4 dni. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Koszty zwrotu
Koszt zwrotu produktu Spartoo
  • Zwrot jest darmowy firmą kurierską DPD. W przypadku każdej innej metody zwrotu poniesiesz koszty przesyłki.
Koszt zwrotu produktu partnerskiego
Produkty partnerskie mają własne warunki dostawy i zwrotu. Aby zapoznać się z warunkami zwrotu danego sprzedawcy, wejdź na stronę swojego zamówienia dostępną w Twoim koncie klienta. Następnie kliknij na « Zobacz warunki zwrotu» .
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Wymiana
Wymiana produktu spartoo
  • Wymiana rozmiaru/numeru buta
Oferujemy możliwość wymiany produktu na inny rozmiar lub numer buta. Po dokonaniu wniosku o zwrot, należy jedynie poprosić o wymianę i zaznaczyć wybrany rozmiar/numer buta.
  • Wymiana modelu lub koloru
Nie dokonujemy wymian na inny model lub kolor. Możesz jednak zwrócić produkt i dokonać nowego zamówienia.
Wymiana produktu partnerskiego
Produkty partnerskie nie podlegają wymianie. Możesz jednak oddać produkt, dostać zwrot pieniędzy, a następnie zamówić kolejny produkt na naszej stronie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Moje zamówienia

Chciałbym/ chciałabym sprawdzić inne zamówienie

Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Modyfikuj – Anuluj moje zamówienie

Modyfikuj – Anuluj moje zamówienie

Modyfikuj/ Anuluj moje zamówienie
  • Jeśli Twoje zamówienie jest w « oczekiwaniu na przygotowanie » :
Masz jeszcze możliwość, z konta klienta lub przez maila potwierdzającego zamówienie, anulować je lub zmienić rozmiar/numer buta. Ponadto, w przypadku produktu sprzedawanego i wysyłanego przez Spartoo, możesz także zmienić adres dostawy. W przypadku wszystkich innych modyfikacji, prosimy o kontakt z serwisem klienta.
  • Jeśli Twoje zamówienie ma status « Weryfikacja zamówienia » lub « W trakcie przygotowania » :
Masz jeszcze możliwość anulacji lub modyfikacji kontaktując się z nami niezwłocznie po numerem 223 072 047 (cena rozmowy lokalnej do Warszawy). Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku od 9 do 18. Możliwe, że będziemy jeszcze mogli anulować lub zmodyfikować Twoje zamówienie znajdujące się w przygotowaniu w naszym magazynie lub u naszego partnera.
  • Jeśli Twoje zamówienie ma status « Przekazane przewoźnikowi » lub « Wysłane » :
Niestety nie będziemy już mogli go zmodyfikować, ponieważ opuściło naszą firmę. Paczka zostanie doręczona na wskazany adres przez przewoźnika wybranego podczas zamówienia. W tej sytuacji proponujemy odmówić przyjęcia paczki, aby przyśpieszyć procedurę zwrotu, oraz aby uniknąć obciążenia kosztami zwrotu w przypadku produktu partnerskiego.
Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w zakładce Moje zamówienia.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Śledzenie przesyłki – Terminy dostawy – Problemy z dostawą

Śledzenie mojej przesyłki

Śledzenie mojej przesyłki
Status twojego zamówienia jest aktualizowany w trakcie całego procesu dostawy. Poszczególne etapy to:
  • W oczekiwaniu na przygotowanie : Twoje zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane ;
  • W trakcie przygotowania : nasz zespół logistyczny właśnie przygotowuje Twoje zamówienie ;
  • Przekazane przewoźnikowi : Twoje zamówienie jest gotowe do wysyłki : tego samego wieczoru zostanie przekazane przewoźnikowi ;
  • Wysłane : Twoje zamówienie opuściło nasz magazyn : na adres mailowy otrzymałeś/aś link do strony przewoźnika

Status zamówienia można sprawdzić w koncie klienta w zakładce Moje zamówienia. Aby śledzić paczkę wejdź do konta klienta do rubryki « moje zamówienia » . Następnie wybierz zamówienie i kliknij na « śledź moją przesyłkę » (w prawym górnym rogu strony). Dla Twojej informacji : Wysłana z francuskiego magazynu paczka, przewożona jest międzynarodowym transportem, który nie udostępnia nam monitorowania. Monitorowanie i numer paczki pojawiają się w koncie klienta po zeskanowaniu paczki w DPD w Poznaniu w przeddzień doręczenia po 17:00
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Kiedy otrzymam moją paczkę?

Kiedy otrzymam moją paczkę?
Szacowany czas dostawy możesz sprawdzić w swoim koncie klienta w zakładce « moje zamówienia » . Wybierz zamówienie. Data znajduje się w rubryce « śledź przesyłkę » . Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane, masz możliwość śledzenia paczki na stronie przewoźnika. Aby śledzić paczkę wejdź do Twojego konta klienta do rubryki « moje zamówienia » . Następnie wybierz zamówienie i kliknij na Śledzenie mojej przesyłki (w prawym górnym rogu).
Dla informacji : wysłana z francuskiego magazynu paczka, przewożona jest międzynarodowym transportem, który nie udostępnia nam monitorowania. Monitorowanie i numer paczki pojawiają się w koncie klienta po zeskanowaniu paczki w DPD w Poznaniu w przeddzień doręczenia po 14:00
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Mam problem z otrzymanym zamówieniem

Jeden z moich produktów jest wadliwy
Jeden z produktów ma wadę fabryczną. Na początku bardzo przepraszamy za powstały problem. Prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta, aby nasz doradca mógł wyjaśnić sposób postępowania. Prosimy o dołączenie zdjęć wadliwego produktu w celu przyśpieszenia procedury. Bezzwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Zamówienie się nie zgadza
Otrzymałeś niepoprawne zamówienie. Na początku bardzo przepraszamy za powstały problem. Prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta, aby nasz doradca mógł wyjaśnić sposób postępowania. Prosimy o dołączenie zdjęć niezgodnych produktów w celu przyśpieszenia procedury . Bezzwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Otrzymała(e)m pustą przesyłką

Otrzymała(e)m pustą przesyłką
Otrzymałeś pustą paczkę. Przede wszystkim bardzo przepraszamy za powstały problem. Prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta, aby nasz doradca mógł wyjaśnić sposób postępowania. Prosimy o dołączenie zdjęć paczki . Bezzwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Odmówiła(em) odbioru paczki

Odmówiła(em) odbioru paczki
Odmówiłeś/aś przyjęcia paczki podczas jej dostawy.
Dla produktów Spartoo : w momencie otrzymania paczki w naszym magazynie, zostanie do Ciebie wysłany email, aby dać Ci możliwość poproszenia o ponowne jej wysłanie na inny adres, lub wystąpienia o zwrot pieniędzy. Prosimy skontaktować się z serwisem klienta w celu dokonania wyboru.
Dla produktów partnerskich : w momencie otrzymania paczki przez sklep partnerski, rozpoczniemy procedurę zwrotu pieniędzy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Mam problem z dostawą (nie otrzymała(e)m moje przesyłki)

Co się dzieje, gdy w dniu dostarczenia paczki jestem nieobecny ?
Doręczenie paczki: Jeśli nie jesteś obecny podczas próby doręczenia paczki przez kuriera, zostawi on awizo w Twojej skrzynce listowej. Ponadto w Twoim koncie klienta na stronie Spartoo możesz sprawdzić monitorowanie paczki aby dowiedzieć się gdzie dokładnie znajduje się paczka, dlaczego nie mogła być doręczona oraz kiedy kurier przewiduje nowe doręczenie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Maksymalny czas doręczenia paczki został przekroczony.
Na początku przepraszamy za powstałe utrudnienia. Ten problem może mieć różne przyczyny. W celu zidentyfikowania przyczyny problemu, prosimy o sprawdzenie śledzenia dostawy poprzez link do śledzenia paczki (link dostępny na stronie zamówienia w Twoim koncie klienta). Monitorowanie i numer paczki pojawiają się w koncie klienta po zeskanowaniu paczki w DPD w Poznaniu w przeddzień doręczenia po 14:00.
  • Możliwe, że kurier zapomniał zostawić awizo w skrzynce na listy podczas Twojej nieobecności. Paczka « oczekuje » zatem na odbiór przez Ciebie w punkcie odbioru przez kilka dni, zanim zostanie do nas odesłana. W tym przypadku radzimy jak najszybciej ją odebrać.
  • Możliwe, że paczka została zarejestrowana jako « zwrócona do nadawcy ». W tej sytuacji problemem był prawdopodobnie adres przez co kurier nie był w stanie doręczyć paczki.
  • Jak tylko dostaniemy zwrot paczki, skontaktujemy się z Tobą w celu zwrotu pieniędzy.
  • Możliwe, że Twoja paczka widnieje jako « dostarczona ». Oznacza to, że kurier poprawnie dostarczył paczkę na wskazany adres. Prosimy zatem o sprawdzenie, czy sąsiad czy dozorca nie odebrał paczki za Ciebie.
  • Możliwe, że paczka wygląda na zgubioną przez przewoźnika (długi czas oczekiwania, status, który się nie zmienia). Prosimy o jak najszybszy kontakt w celu odszukania paczki u przewoźnika.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Nie dostałem/am mojej przesyłki, chociaż ma status « dostarczona »
Na początku, przepraszamy za powstałe utrudnienia. Polecamy sprawdzić czy sąsiad lub dozorca nie odebrał paczki za Ciebie. Jeśli nie, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta w celu poznania sposobu postępowania. Bezzwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Mam problem z dostawą (nie otrzymała(e)m moje przesyłki)
Jeśli termin doręczenia nie został przekroczony : Prosimy o cierpliwość. Paczka jest w procesie doręczenia i niedługo powinna zostać doręczona. Jeśli termin doręczenia został przekroczony :
  • Nie otrzymałeś/ aś zawiadomienia lub awizo do skrzynki na listy?
Możesz zadzwonić do przewoźnika i podać numer śledzenia paczki. Ma on informacje dotyczące lokalizacji paczki i czasu pozostałego do doręczenia.
  • Paczka ma status « dostarczona » w śledzeniu zamówienia Spartoo, ale nie dostałeś/aś przesyłki?
Możliwe, że ktoś z Twojego otoczenia (sąsiad, dozorca...) odebrał paczkę. Skontaktuj się z osobami, które mogły odebrać przesyłkę. Jeśli nie, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta w celu rozpoczęcia procedury szukania paczki. Odpowiemy bezzwłocznie. Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Uzyskaj fakturę

Uzyskaj fakturę

Uzyskaj fakturę
Dla zamówień Spartoo : Faktura jest dostępna w Twoim koncie klienta w zakładce « moje zamówienia » po wysłaniu paczki. Wybierz odpowiednie zamówienie, następnie kliknij na « Pobierz fakturę » w prawym górnym rogu.
Dla zamówień produktów partnerskich : Aby otrzymać fakturę prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta. Skontaktujemy się ze sprzedawcą, aby przekazał nam Twoją fakturę e-mailem. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Zwroty – Wymiany – Zwroty pieniędzy

Dokonała(e)m zwrotu

Chcę się skontaktować ze Spartoo w sprawie zwrotu pieniędzy
Przede wszystkim przepraszamy za zaistniałe utrudnienie. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego, aby nasz konsultant mógł przekazać Ci szczegóły dotyczące Twojego zwrotu pieniędzy. Możesz się z nami skontaktować klikając poniżej.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Nie zastosowała(e)m się do procedury zwrotu, jak długo potrwa zatwierdzenie mojego zwrotu?

Nie zastosowała(e)m się do procedury zwrotu, jak długo potrwa zatwierdzenie mojego zwrotu?
Zwróciłeś paczkę niezgodnie z procedurą. Na początku upewnij się, że zwróciłeś paczkę na poprawny adres. Twój zwrot zostanie potraktowany wolniej, gdyż pierwszeństwo mają zwroty nadane poprawnie, oraz dlatego, że musimy zidentyfikować Twoją przesyłkę i zweryfikować jej zawartość. Należy doliczyć od 1 do 2 tygodni do normalnego czasu zatwierdzenia zwrotu, który wynosi 4 dni. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Dokonała(e)m zwrotu

Chcę otrzymać informacje o zwrocie mojej paczki
Status zamówienia można sprawdzić w Twoim koncie klienta w rubryce moje zwroty wchodząc w « wyświetl moje zwroty» . Aby uzyskać dodatkowe informacje, zachęcamy do kontaktu z naszym serwisem klienta.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Chcę anulować wniosek o zwrot
Złożyłeś wniosek o zwrot, ale ostatecznie chcesz zachować produkt. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby anulować wniosek o zwrot. Modyfikacja zostanie dokonana bezzwłocznie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Chcę otrzymać etykietę zwrotu
Etykietę zwrotu można znaleźć w koncie klienta w rubryce « moje zwroty » . Następnie :
  • Znajdź zwrot, dla którego chcesz wydrukować etykietę ;
  • Kliknij na« jak wysłać paczkę ? » ;
  • Kliknij na link do etykiety (punkt 1 w opisie procedury).
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Chcę dokonać zwrotu

Warunki zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy
ID 993  Warunki zwrotu produktu Spartoo
  Wszystkie produkty zakupione na stronie Spartoo mogą być zwrócone niezależnie od przyczyny.  Masz 30 dni licząc od daty otrzymania zamówionego produktu spartoo na sporządzenie wniosku o zwrot. Możesz wystąpić o : wymianę na inny rozmiar, zwrot pieniędzy na konto bankowe lub zwrot pieniędzy w postaci kuponu do wykorzystania na produkty Spartoo.  Zwrot produktu/ów w tym terminie musi być bezwzględnie dokonany według poniższej procedury: Uwaga : aby zwrot został zaakceptowany, musi spełnić następujące kryteria :  
     
  • Produkty nie mogą być noszone i używane na zewnątrz ;
  •  
  • Produkty muszą być w stanie nowym;
  •  
  • Produkty zwracane muszą odpowiadać produktom dostarczonym ;
  •  
  • Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu w dobrym stanie (pudełko na buty nie może być oklejone taśmą), wszystko w dobrze zamkniętej paczce;
  •  
  • Produkty mogą być zwrócone w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki ;
  •  
  • Odesłanie pustego opakowania oznacza odmowę wymiany i zwrotu pieniędzy;
  •  
  • Przestrzeganie procedury zwrotu ;
  •  
  Zwrot jest rozpatrywany w ciągu od 4 do 6 dni roboczych. Po zatwierdzeniu zwrotu, dokonujemy zwrotu pieniędzy, który trwa od 2 do 4 dni roboczych. 
Warunki zwrotu produktu partnerskiego  
Les "produits partenaires" bénéficient de leurs propres conditions de livraison et retour. Rendez-vous sur la page de votre commande et cliquez sur : "voir la politique de retour" pour connaitre les modalités de retour de votre marchand partenaire.  "Produkty partnerskie" podlegają odrębnym warunkom dostawy i zwrotów. Warunki zwrotu produktu partnerskiego możesz sprawdzić na stronie zamówienia kilkając na : "zobacz warunki zwrotu". 
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jaki jest czas oczekiwania na wymianę ?
Maksymalny czas na otrzymanie Twojego zwracanego produktu wynosi 10 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni świątecznych). Czas rozpatrzenia zwrotu wynosi od 2 do 4 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki ze zwracanym produktem. Czas ten obejmuje proces transportu do naszego centrum logistycznego i sprawdzenie paczki ( sprawdzenie zawartości, zatwierdzenie, przygotowanie wymiany). Po tym czasie, nasz zespół logistyczny oddaje Twoją przesyłkę przewoźnikowi, którego wybrałeś robiąc wniosek o zwrot. Czas dostarczenia to 5 dni roboczych. Jesteś informowany drogą mailową o każdym etapie transportu Twojej przesyłki.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Czas na dokonanie zwrotu produktu spartoo
Od momentu dostawy Twojej paczki masz 30 dni na zarejestrowanie wniosku o zwrot.
Czas na dokonanie zwrotu produktu partnerskiego
Czas na dokonanie wniosku o zwrot produktu partnerskiego zależy od polityki zwrotów każdego sprzedawcy partnerskiego. Z polityką sprzedawcy możesz zapoznać się na stronie Twojego zamówienia, klikając na « zobacz politykę zwrotów » .
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Czy możliwa jest wymiana?
Wymiana produktu spartoo
  • Wymiana rozmiaru/numeru buta
Oferujemy możliwość wymiany produktu na inny rozmiar lub numer buta. Po dokonaniu wniosku o zwrot, należy jedynie poprosić o wymianę i zaznaczyć wybrany rozmiar/numer buta.
  • Wymiana modelu lub koloru
Nie dokonujemy wymian na inny model lub kolor. Możesz jednak zwrócić produkt i dokonać nowego zamówienia. Wymiana produktu partnerskiego
Produkty partnerskie nie podlegają wymianie. Możesz jednak oddać produkt, dostać zwrot pieniędzy, a następnie zamówić kolejny produkt na naszej stronie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Koszty zwrotu
Koszt zwrotu produktu Spartoo
  • Zwrot jest darmowy firmą kurierską DPD. W przypadku każdej innej metody zwrotu poniesiesz koszty przesyłki.
Koszt zwrotu produktu partnerskiego
Produkty partnerskie mają własne warunki dostawy i zwrotu. Aby zapoznać się z warunkami zwrotu danego sprzedawcy, wejdź na stronę swojego zamówienia dostępną w Twoim koncie klienta. Następnie kliknij na « Zobacz warunki zwrotu» .
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy ?
Zwrot pieniędzy za produkt Spartoo
Po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, pieniądze zostaną Ci zwrócone w taki sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Czas rozpatrzenia zwrotu wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Po jego zatwierdzeniu dokonamy zwrotu pieniędzy, który trwa od 2 do 4 dni roboczych.
  • W przypadku zwrotu pieniędzy na kartę, termin wpłaty na kartę może być nieco przesunięty co do daty zlecenia zwrotu na kartę. Ponadto, jeżeli debet na twojej karcie jest możliwy w następnym miesiącu po złożeniu zamówienia, pieniądze ze zwrotu towaru wrócą na kartę również w następnym miesiącu po zleceniu zwrotu pieniędzy.
  • Jeśli Twoja karta straciła ważność lub traci ją w bieżącym miesiącu, poprosimy Cię o dane bankowe podczas zarejestrowania wniosku o zwrot i dokonamy zwrotu pieniędzy przelewem bankowym.
  • Dla płatności w 3 ratach : Jeśli zwróciłeś/aś wszystkie zamówione produkty : zwrócimy Ci pieniądze za pierwszą opłaconą ratę i anulujemy pozostałe raty. Jeśli zwróciłeś/aś część zamówionych produktów : nie zwrócimy pierwszej raty i odliczymy kwotę zwróconych artykułów od następnych płatności.
Informujemy, że opłata bankowa w wysokości 20 zł nie podlega zwrotowi.
Zwrot produktu partnerskiego
Po zatwierdzeniu zwrotu przez sklep partnerski, pieniądze zostaną Ci zwrócone w taki sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie. Od momentu zatwierdzenia zwrotu produktu, Spartoo dokona zwrotu pieniędzy, który trwa od 2 do 4 dni roboczych.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak zwrócić jeden lub więcej przedmiotów?
Procedura zwrotu produktu Spartoo Aby dokonać zwrotu produktu, wejdź do Twojego konta klienta do rubryki Moje Zwroty, « Sporządź wniosek o zwrot » , następnie postępuj wg. poniższej procedury : Procedura:
  1. Wybierz zamówienie, a następnie zaznacz produkty, które chcesz zwrócić. Zaznacz powód zwrotu.
  2. Wydrukuj etykietę (dostępną w rubryce Moje Zwroty „Wyświetl mój ostatni zwrot”) i przyklej ją taśmą klejącą na paczkę. Ta etykieta jest ważna 30 dni po rejestracji Twojej prośby o zwrot.
  3. Informujemy, że produkty muszą być zwrócone w oryginalnym opakowaniu, z metką producenta, w plastikowym opakowaniu. Zwrot nie zostanie zatwierdzony, jeżeli produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży (uszkodzony, używany lub brudny). W takim wypadku produkt zostanie ci odesłany i nie przeprowadzimy zwrotu pieniędzy.
  4. Możesz śledzić zwrot produktu w Twoim koncie klienta w zakładce „Moje Zwroty” klikając na „Wyświetl mój ostatni zwrot”.
  5. Po odbiorze Twojej paczki w naszym magazynie i po zatwierdzeniu zwrotu, zlecimy zwrot pieniędzy za zwrócony produkt lub produkty. Pieniądzy zostaną zwrócone w tej samej formie, której użyto podczas zakupu. - Podczas zwrotu pieniędzy na kartę, proszę pamiętać, że termin wpłaty na kartę może być nieco przesunięty co do daty zlecenia zwrotu na kartę. Ponadto, jeżeli debet na twojej karcie jest możliwy w następnym miesiącu po złożeniu zamówienia, pieniądze ze zwrotu towaru wrócą na kartę również w następnym miesiącu po zleceniu zwrotu pieniędzy. - Dla płatności w 3 ratach: Jeśli zwracasz wszystkie zamówione produkty, zwracamy pierwszą ratę, a pozostałe raty zostają anulowane. Jeśli zwracasz część zamówionych produktów, nie zwracamy pierwszej raty i odliczamy cenę zwróconych produktów od pozostałych rat. Informujemy, że opłata bankowa w wysokości 20 zł nie podlega zwrotowi. - Jeśli ważność Twojej karty kończy się w bieżącym miesiącu, poprosimy Cię, w chwili wypełniania wniosku o zwrot, o dane bankowe. Wówczas zwrot pieniędzy zlecony zostanie na rachunek bankowy.
Procedura zwrotu produktu partnerskiego Masz możliwość zwrotu produktów zakupionych w sklepie partnerskim przestrzegając terminu na dokonanie zwrotu. Aby poznać termin zwrotu twojego zamówienia udaj się na stronę zamówienia w Twoim koncie klienta. Następnie kliknij na « Polityka zwrotu » . Aby zwrócić produkt partnerski, udaj się do twojego konta klienta klikając na „Moje Konto”, następnie na „Moje Zwroty” i „Sporządź wniosek o zwrot”. Postąp wg. poniższej procedury: Procedura : Informujemy że zwrot produktu może być na Twój koszt.
  1. Wybierz zamówienie a następnie zaznacz produkt, który chcesz zwrócić. Zaznacz powód zwrotu.
  2. Otrzymasz link do etykiety zwrotnej do wydrukowania lub do wypełnienia ręcznie. Naklej tę etykietę na karton. Dokument ten pozwoli zidentyfikować sklepowi partnerskiemu Twój zwrot.
  3. Włóż produkt do pudełka (oryginalne pudełko od butów lub opakowanie plastikowe), a następnie włóż to pudełko do kartonu. Nie używaj oryginalnego pudełka jak kartonu do wysyłki.
  4. Wyślij paczkę na Poczcie na adres podany przez sklep partnerski. (Adres otrzymasz po dwóch pierwszych etapach). Zachowaj dowód nadania paczki aby móc śledzić paczkę.
Po otrzymaniu produktu, sklep partnerski zatwierdzi zwrot, a Spartoo zleci przelew pieniędzy. Spartoo zwróci cenę zakupionych produktów w najkrótszym możliwym terminie (nie później niż 30 dni po zarejestrowaniu wniosku o zwrot).
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Moje konto

Hasło

Hasło

Chciałbym/ chciałabym zmodyfikować hasło
Aby zmienić hasło dostępu musisz być zalogowany/a w Twoim koncie klienta. Kliknij na « moje konto » , w prawym górnym rogu strony. Zmiany hasła dokonuje się w koncie klienta w rubryce « Moje konto » po lewej stronie. Wybierz « moje hasło » , i dokonaj modyfikacji!
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Zapomniałem/am hasło
Na początku prosimy o zweryfikowanie czy wprowadzony adres mailowy jest adresem, którego użyłeś do utworzenia konta. Aby móc się zalogować, trzeba mieć utworzone konto klienta. Jeśli podałeś/aś adres mailowy wyłącznie aby otrzymywać wiadomości z informatora, nie posiadasz konta klienta. Jeśli wciąż nie możesz się zalogować, możesz ustanowić nowe hasło. Kliknij na « moje konto » w prawym górnym rogu strony, następnie w rubryce « jestem już klientem, logowanie» kliknij na « zapomniałeś hasło ? Kliknij tutaj » . Następnie wprowadź adres email, a otrzymasz na ten adres nowe hasło dostępu. Później możesz zmienić hasło dostępu w Twoim koncie klienta.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Moje hasło nie działa
Aby zarządzać prenumeratami informatora, musisz być zalogowany/a do swojego konta klienta. Następnie kliknij na « Moje konto » w prawym górnym rogu strony aby wejść do strefy klienta. Następnie wybierz « Moje subskrybcje » w rubryce « Moje konto » po lewej stronie ekranu. Aby otrzymywać newsletter, wejdź do rubryki numer 2 « Jak zarządzać prenumeratą» . Aby otrzymywać newsletter, zaznacz go; w przeciwnym przypadku, odznacz go. Możesz także zdecydować z jaką częstotliwością chcesz otrzymywać newsletter. Wystarczy wybrać interesującą Cię częstotliwość na dole strony. Nie zapomnij zatwierdzić !
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Informator

Informator

Zarządzanie prenumeratami
Aby zarządzać prenumeratami informatora, musisz być zalogowany/a do swojego konta klienta. Następnie kliknij na « Moje konto » w prawym górnym rogu strony aby wejść do strefy klienta. Następnie wybierz « Moje subskrybcje » w rubryce « Moje konto » po lewej stronie ekranu.

Aby otrzymywać newsletter, wejdź do rubryki numer 2 « Jak zarządzać prenumeratą» . Aby otrzymywać newsletter, zaznacz go; w przeciwnym przypadku, odznacz go.

Możesz także zdecydować z jaką częstotliwością chcesz otrzymywać newsletter. Wystarczy wybrać interesującą Cię częstotliwość na dole strony.

Nie zapomnij zatwierdzić !
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Wypisanie się z informatora
Aby zarządzać prenumeratami informatora, musisz być zalogowany/a do swojego konta klienta. Następnie kliknij na « Moje konto » w prawym górnym rogu strony aby wejść do strefy klienta. Następnie wybierz « Moje subskrybcje » w rubryce « Moje konto » po lewej stronie ekranu.

Aby nie otrzymywać już informatora, wystarczy kliknąć na « Jak zrezygnować z prenumeraty » w rubryce numer 3 i wybrać informator, którego nie chcesz więcej otrzymywać. Nie zapomnij zatwierdzić swojego wyboru !
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Korzyści

Bony prezentowe i kupony zniżkowe

Nie mogę odnaleźć moich kuponów zniżkowych w moim koncie klienta
Jeśli masz dostępne kupony zniżkowe, możesz je znaleźć i skonsultować w Twoim koncie klienta w rubryce « moje korzyści » Jeśli nie możesz ich zobaczyć, informujemy że kupony zniżkowe mają określoną datę ważności. Możesz skonsultować zasady użycia kuponu lub bonu prezentowego w swoim koncie klienta, klikając na « więcej informacji tutaj» , pod kodem kuponu. Informujemy również, że w przypadku zwrotu produktu lub pieniędzy , nie zwracamy kuponu zniżkowego.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Karta podarunkowa Spartoo

Karta podarunkowa Spartoo
Twojej karty prezentowej używa się jak karty bankowej. Należy więc ją wybrać jako metodę płatności : « Karta Kredytowa »
Uwaga : upewnij się, że całkowita kwota Twojego zamówienia jest niższa lub taka sama jak kwota na karcie, ponieważ nie jest możliwe opłacenie różnicy inną metodą płatności. Zachęcamy do zachowania Twojej karty prezentowej po dokonaniu zamówienia, aby w przypadku zwrotu towaru móc zwrócić wykorzystaną kwotę ponownie na kartę.
Oferowanie karty prezentowej : Spartoo daje Ci możliwość podarowania Twoim bliskim karty prezentowej :
  • Wybierasz kwotę ;
  • Piszesz wiadomość dla odbiorcy ;
  • Wysyłasz kartę prezentową mailem, lub drukujesz, aby wręczyć ją osobiście.
Karta ważna jest przez rok od momentu jej aktywacji. Uwaga : karta prezentowa ważna jest wyłącznie na zakup produktów Spartoo. Jeśli zamówienie zawiera produkt partnerski, nie możesz jej użyć. Aby otrzymać kartę prezentową : https://www.spartoo.pl/bon-prezentowy.php
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Bony prezentowe i kupony zniżkowe

Dlaczego mój kupon zniżkowy lub mój bon prezentowy nie działa?
Możesz skonsultować zasady użycia kuponu lub bonu prezentowego w swoim koncie klienta, klikając na « więcej informacji tutaj» , pod kodem kuponu. Aby wejść do Twoich kuponów kliknij na « moje konto » , następnie przejdź do rubryki « moje korzyści ». Informujemy, że kupony zniżkowe nie łączą się z artykułami już przecenionymi, ponieważ mają już one obniżoną cenę. Kupony te nie łączą się ze sobą i mogą wymagać określonej minimalnej kwoty zamówienia. Informujemy, że punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane przy płatności za produkty partnerskie.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak użyć mojego bonu prezentowego?
Jeśli posiadasz bon prezentowy, możesz go wykorzystać w jednym z Twoich zamówień wprowadzając kod bonu w okienku numer 2 « kupon zniżkowy », na stronie płatności. Jeśli posiadasz kupon lub bon prezentowy już zarejestrowany, zostanie Ci on zaproponowany podczas płatności. Jeśli bon prezentowy jest ważny i jeśli Twoje zamówienie spełnia wszystkie warunki użycia danego kuponu, zniżka naliczana jest automatycznie. Jeśli pojawia się wiadomość o błędzie, sprawdź czy Twoje zamówienie spełnia warunki niezbędne do użycia tego bonu. Przed użyciem kuponu zachęcamy do dokładnego zapoznania się z warunkami jego użycia. Warunki użycia kuponu możesz skonsultować klikając na « Moje konto », następnie wchodząc do rubryki « Moje korzyści », wybierając « Moje bony prezentowe » i klikając na « Więcej informacji tutaj ».
Uwaga:
  1. Kupony zniżkowe nie mogą być użyte w zamówieniach na produkty partnerskie.
  2. W przypadku zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy, kupony nie podlegają zwrotowi.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Jak skorzystać z kuponu rabatowego?
Jeśli posiadasz kupon zniżkowy, możesz go wykorzystać w jednym z Twoich zamówień wprowadzając kod kuponu w okienku numer 2 « kupon zniżkowy » na stronie płatności. Jeśli posiadasz kupon lub bon prezentowy już zarejestrowany, podczas płatności zostanie Ci on zaproponowany. Jeśli kupon zniżkowy jest ważny i jeśli Twoje zamówienie spełnia wszystkie warunki użycia danego kuponu, zniżka naliczana jest automatycznie. Jeśli pojawia się wiadomość o błędzie, sprawdź czy Twoje zamówienie spełnia warunki niezbędne do użycia tego kuponu. Przed użyciem kuponu zachęcamy do dokładnego zapoznania się z warunkami jego użycia. Warunki użycia kuponu możesz skonsultować klikając na « Moje konto », « Moje korzyści », « Moje bony prezentowe » i klikając na « Więcej informacji tutaj ».
Uwaga:
  1. Kupony zniżkowe nie mogą być użyte w zamówieniach na produkty partnerskie
  2. W przypadku zwrotu produktu i zwrotu pieniędzy, kupony nie podlegają zwrotowi.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
Dlaczego moja zniżka nie łączy się z wyprzedażami?
Informujemy, że kupony zniżkowe nie łączą się z innymi kuponami ani z promocjami. Możesz skonsultować zasady użycia kuponu lub bonu prezentowego w swoim koncie klienta w rubryce « moje korzyści » , wybierając « moje bony prezentowe » i klikając na « Więcej informacji tutaj» . Wyprzedaże traktowane są jak promocje, więc nie możesz użyć kuponu z artykułami z wyprzedaży. Jednakże, zachowaj swój kupon : na pewno będzie ważny podczas następnego zamówienia.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Program lojalnościowy

Program lojalnościowy
Podczas każdego zamówienia na stronie Spartoo gromadzisz punkty lojalnościowe (każde wydane 2 zł = 1 punkt). Ilość punktów za dany produkt możesz znaleźć w opisie produktu. Punkty pojawiają się na Twoim koncie klienta w terminie 30 dni roboczych, licząc od momentu otrzymania zamówienia, nie wliczając produktów zwracanych. Aby sprawdzić ilość punktów kliknij na « moje konto » , w prawym górnym rogu strony, następnie na « moje punkty stałego klienta » w rubryce « moje korzyści » . Jeśli zgromadzisz minimum 500 punktów, co odpowiada 20 zł (łączące się z promocjami i bez minimalnej kwoty zamówienia), możesz odjąć tę kwotę od wartości Twoich zakupów podczas płatności na drugim etapie zamówienia. Informujemy, że punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane przy płatności za produkty partnerskie. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

Spartoo premium

Spartoo premium
Informujemy, że Serwis Premium jest ważny wyłącznie przy zamówieniach na produkty Spartoo. Jakie są korzyści z Serwisu Premium?
  • 10% zniżki na produkty nieprzecenione.
  • 5% dodatkowej zniżki na produkty przecenione w okresie wyprzedaży.
  • Płatność w 3 ratach bez dodatkowych opłat.
  • Zasady : Warunki uwzględnienia 10 % zniżki : Zniżka ta nie łączy się z innymi zniżkami i nie dotyczy marek wyłączonych z naszych promocji (zobacz warunki aktualnych ofert). Zniżka ta dotyczy wyłącznie produktów nieprzecenionych na stronie. Warunki uwzględnienia 5 % zniżki : Zniżka ta łączy się z promocjami obecnymi na stronie podczas wyprzedaży. Nie łączy się z innymi promocjami dostępnymi na stronie poza okresem wyprzedaży. Zniżka ta jest ważna wyłącznie na produkty przecenione. Jak wykupić abonament ? Możesz zapisać się do Serwisu Premium na okres 12 miesięcy klikając tutaj. Jeśli chcesz kontynuować posiadanie korzyści po okresie 12 miesięcy, musisz odnowić abonament na kolejne 12 miesięcy poprzez uregulowanie odpowiedniej należności. Jeśli otrzymałeś kod pozwalający aktywować serwis premium, wejdź do Twojego konta klienta do zakładki Serwis Premium i wprowadź otrzymany kod.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Gwarancja najniższej ceny

    Gwarancja najniższej ceny
    Jeżeli po dokonaniu zakupu w Spartoo, znajdziesz porównywalną ofertę na identyczny produkt, w niższej cenie w innym sklepie internetowym w Polsce, dysponującym systemem płatności online, Spartoo zwróci klientowi różnicę w cenie, pomnożoną przez dwa.
    Spartoo zobowiązuje się do zwrotu różnicy w cenie, pod warunkiem łącznego zaistnienia wszystkich wymienionych poniżej okoliczności:
    1. Niższa cena nie wynika z jakichkolwiek promocji, w tym obniżek, wyprzedaży, końcówek serii, likwidacji ;
    2. Warunki dostawy w sklepie oferującym niższą cenę są identyczne jak w Spartoo (produkt jest dostępny, wysyłka gwarantowana jest najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia, oferowany jest co najmniej jeden sposób dostawy bezpłatnej dla zakupu od 200 zł) ;
    3. Produkt w niższej cenie jest identyczny jak produkt kupiony w Spartoo: nowy, tej samej marki, ten sam model, ten sam skład, ten sam kolor ;
    4. Produkt musi być dostępny na stronie oferującej go w niższej cenie w tym samym rozmiarze i kolorze, jak produkt kupiony w Spartoo ;
    5. Oferta z niższą ceną pochodzi z polskiego sklepu, oferującego ceny w złotych polskich PLN ;
    6. Ten sam klient może żądać zwrotu różnicy w cenie tylko jeden raz w stosunku do tego samego produktu ;
    Gwarancja najniższej ceny nie dotyczy:
    1. Produktów oferowanych w ramach wyprzedaży, likwidacji, promocji, końcówek serii ;
    2. Produktów na stronach oferujących sprzedaż w formie aukcji, w ramach ogłoszeń drobnych ani w zakresie tzw. sprzedaży prywatnych lub specjalnych lub na witrynach służących celom reklamowym ;
    3. Produktów sprzedawanych i wysyłanych przez nasze firmy partnerskie ;
    4. Dostaw poza granice Polski ;
    5. Warunki skorzystania z gwarancji najniższej ceny: W przypadku znalezienia produktu w niższej cenie, w stosunku do zakupionego w Spartoo, klient, który chce otrzymać zwrot różnicy w cenie, winien przedstawić swoje żądanie na piśmie, kontaktując się e-mailem z Działem obsługi klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce pomoc, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zakupu, podając następujące informacje:
      1. Numer zamówienia w Spartoo ;
      2. Adres URL sklepu internetowego, w którym dostępny jest produkt w niższej cenie oraz adres URL (link) karty tego produktu ;
      Jeżeli spełnione zostały wymienione wyżej warunki oraz jeżeli upłynął termin, w którym klient ma prawo zrezygnowania z zakupu, z którego to prawa klient nie skorzystał i zachował produkt, Spartoo zobowiązuje się zwrócić klientowi dwukrotność różnicy w cenie. Zwrot różnicy w cenie przeprowadzony zostanie w sposób wybrany przez Spartoo, w terminie 30 dni.
      Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Serwis polecania

    Serwis polecania

    Serwis polecania
    Spartoo daje Ci możliwość polecania Twoich bliskich : Gdy osoba przez Ciebie polecona złoży pierwsze zamówienie, otrzymasz 40 zł w postaci bonu prezentowego . Zamówienie to musi być na kwotę większą niż 200 zł i żaden z zamówionych produktów nie może być zwrócony. Osoba polecona także zyskuje kwotę 40 zł, którą może wykorzystać przy składaniu pierwszego zamówienia ! Jak polecić moich bliskich ? Po założeniu konta Spartoo, bliska Ci osoba musi wpisać Twój adres mailowy w okienku « E-mail przyjaciela ». Możesz także zaprosić swoich znajomych wypełniając formularz znajdujący się w rubryce serwis polecania. Zasady : Możesz wskazać maksymalnie 100 osób i uzyskać maksymalnie 4000 zł. Zyski są do wykorzystania w formie bonu prezentowego ważnego przez 1 rok i do użycia przy następnym zamówieniu. Możesz kumulować swoje wygrane i wysłać wniosek o wygenerowanie kuponu zaczynając od kwoty 80 zł.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Usuń moje konto

    Usuń moje konto

    Usuń moje konto
    Wir empfehlen Ihnen, Ihr Konto nicht zu löschen, wenn Sie vor weniger als 30 Tagen eine Bestellung aufgegeben oder erhalten haben. Sie können dann nämlich kein Rückgabeverfahren einleiten, falls es Probleme mit Ihren Artikeln geben sollte.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Utwórz konto

    Utwórz konto

    Utwórz konto
    Dlaczego założyć konto Spartoo ? Jeśli chcesz składać zamówienia w naszym sklepie, na początku musisz utworzyć konto klienta w celu identyfikacji i wprowadzić niezbędne informacje do wysyłki Twoich przyszłych zamówień. Poza tym, stworzenie konta klienta pozwoli Ci mieć dostęp do historii Twoich zamówień i zwrotów, oraz do naszych programów lojalnościowych.
    Jak stworzyć konto Spartoo ? Kliknij na « moje konto » w prawym górnym rogu strony, a następnie na « Jestem NOWYM KLIENTEM, Chcę założyć konto ». Możesz utworzyć konto wpisując adres email. Następnie zostaniesz przekierowany/a do formularza, aby uzupełnić informacje niezbędne do założenia konta.
    Więcej informacji: Przy następnym odwiedzeniu naszej strony wystarczy się zalogować klikając na « Jestem JUŻ KLIENTEM, Logowanie ».
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Wyloguj

    Wyloguj

    Wyloguj
    Aby wylogować się z Twojego konta kliknij na « moje konto » w prawym górnym rogu strony, a następnie na « wyloguj ». Po zamknięciu sesji możesz zostawić komputer włączony bez ryzyka, że ktoś użyje Twojego konta.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Zaloguj

    Zaloguj

    Zaloguj
    Jeśli jesteś już klientem : Aby zalogować się do swojego konta klienta kliknij na « moje konto », w prawym górnym rogu strony. W rubryce « jestem już klientem, logowanie », wpisz adres mailowy użyty do stworzenia Twojego konta, a następnie wprowadź hasło.
    Jeśli nie jesteś jeszcze klientem : Kliknij na « moje konto » w prawym górnym rogu strony, a następnie wejdź do rubryki « jestem nowym klientem, chcę założyć konto». Teraz możesz stworzyć swoje konto klienta wprowadzając adres mailowy. Zostaniesz przeniesiony do formularza w celu uzupełnienia informacji niezbędnych do utworzenia konta.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Zmodyfikuj mój adres mailowy

    Zmodyfikuj mój adres e-mail

    Zmodyfikuj mój adres e-mail
    Twój adres email był Twoim identyfikatorem i nie możesz go sam zmienić. W związku z tym, prosimy o kontakt z naszym serwisem klienta telefonicznie lub wypełniając formularz kontaktowy : konsultant skontaktuje się z Tobą bezzwłocznie !
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Zmodyfikuj moje dane osobowe

    Zmodyfikuj moje dane osobowe

    Zmodyfikuj moje dane osobowe
    Aby zmienić dane osobowe trzeba być zalogowanym do konta klienta. Kliknij na « moje konto » w prawym górnym rogu strony, aby wejść do konta klienta. Możesz zmienić swoje dane osobowe w zakładce « moje konto » , po lewej stronie.
    Ważne ! : Jeśli chcesz zmienić adres wysyłki w zamówieniu, prosimy o przejście do rubryki « moje zamówienia » . Pamiętaj, że Twój adres został zmodyfikowany i zarejestrowany tylko dla tego zamówienia, ale nie zmienił się w Twoim koncie klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
    Zmodyfikuj mój adres dostawy zamówienia w toku
    Adres dostarczenia zamówienia możesz zmienić w rubryce "moje zamówienia". Dziękujemy za wyrozumiałość.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Zwrot pieniędzy za kupon

    Zwrot pieniędzy za kupon

    Zwrot pieniędzy za kupon
    Aby otrzymać zwrot pieniędzy za kupon trzeba być zalogowanym do konta klienta. Kliknij na « Moje konto » w prawym górnym rogu strony aby wejść do strefy klienta. Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy za kupon w rubryce « Moje korzyści » .
    Procedura :
    • Kliknij na dany kupon, a następnie na « przelej na rachunek bankowy ».
    • Następnie zleć przelanie kwoty z kuponu na rachunek bankowy
    • Pieniądze pojawią się na koncie w ciągu 48 – 72 godzin
    Czasami konieczne jest podanie danych bankowych w celu zlecenia przelewu pieniędzy.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Kontakt zawodowy

    Kontakt zawodowy

    Kontakt zawodowy

    Chciałbym / chciałabym pracować w Spartoo
    Jeśli chcesz dołączyć do ekipy Spartoo, możesz zapoznać się z naszymi ofertami pracy i staży na naszej stronie : https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
    Chciałbym/ chciałabym zostać wspólnikiem Spartoo
    Jeśli chciałbyś/ chciałabyś zostać wspólnikiem, możesz zapoznać się z procedurą na naszej stronie : https://www.spartoo.com/affiliation.php
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
    Chcę współpracować ze Spartoo
    Jeśli chcesz dołączyć do ekipy Spartoo, możesz zapoznać się z procedurą na naszej stronie : https://www.spartoo.com/marketplace_mentions.php
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?

    Zakup hurtowy w Spartoo

    Zakup hurtowy w Spartoo

    Zakup hurtowy w Spartoo
    Przede wszystkim dziękujemy za zainteresowanie naszą stroną. Jednakże Spartoo jest spółką specjalizującą się w sprzedaży butów przez internet dla osób prywatnych. Niestety nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
    Znalazłeś/aś odpowiedź na swoje pytanie?
    Wyraź swoją opinię
    PREMIUM