Zarządzanie preferencjami dotyczącymi plików cookie
Spartoo wykorzystuje pliki cookies, które są absolutnie niezbędne do działania serwisu, a także do personalizacji treści i analizy ruchu. Nasi partnerzy używają plików cookie do wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie przeglądania i profilu. Jeśli klikniesz poniżej „Akceptuj wszystkie i zamknij ”, możesz w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje na koncie klienta. Jeśli klikniesz„ Odrzuć wszystkie ”, tylko pliki cookie ściśle niezbędne do działania witryny będą użyte.

Pozycjonowanie i kryteria klasyfikacji

Usługa Marketplace:

SPARTOO oferuje za pośrednictwem strony internetowej www.spartoo.pl, platformę (dalej „SPARTOO MarketPlace”), której celem jest łączenie kupujących będących konsumentami w rozumieniu Kodeksu Konsumenckiego (dalej „Kupujący”) z podmiotami zewnętrznymi. Sprzedawcy (dalej „Sprzedawcy”) sprzedają swoje produkty, zwane produktami partnerskimi (dalej „Produkty”).
Aby móc sprzedawać swoje Produkty na SPARTOO MarketPlace, sprzedający muszą przestrzegać zasad dobrych praktyk „SPARTOO MarketPlace” oraz przestrzegać swoich zobowiązań wynikających z umowy MarketPlace wiążącej ich ze SPARTOO.
W kontekście zawartej umowy, SPARTOO działa wyłącznie jako gospodarz dla Sprzedających i nie może być uważane za stronę umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Sprzedającymi a Kupującymi.

Odniesienia:

SPARTOO wybiera swoich Sprzedawców na rynku według określonych kryteriów, w tym:
- Jakość swojej oferty w zakresie określonych kategorii produktów (obuwie, odzież, artykuły sportowe, torebki i inne akcesoria);
- Konkurencyjność ich cen;
- Szybkość i niezawodność ich rozwiązań transportowych;
- Szybkość i efektywność obsługi klienta.
Dostęp do usługi MarketPlace oznacza uiszczenie przez Sprzedawcę wynagrodzenia na rzecz SPARTOO na warunkach umowy MarketPlace. Wynagrodzenie to nie ma wpływu na sposób klasyfikacji lub wyróżnienia produktów Sprzedających na stronie www.spartoo.pl.

Odniesienie:

Produkty oferowane przez Sprzedających na MarketPlace są niedostępne w przypadku:
- Zamknięcie konta Sprzedającego z własnej inicjatywy Sprzedającego;
- Usunięcie produktu z własnej inicjatywy Sprzedawcy;
- Nieprzestrzeganie zobowiązań umownych Sprzedającego;
- Niespełnienie przez Sprzedającego kryteriów jakościowych SPARTOO.


Klasyfikacja treści:

Produkty oferowane na stronie www.spartoo.pl są klasyfikowane według płci (kobiety, mężczyźni, dzieci, dom itp.) grupując różne kategorie produktów (obuwie, odzież, kosmetyki, sport, luksus itp.) .
Sprzedawane produkty w każdej kategorii są wyświetlane w następującej kolejności:
- Produkty sprzedawane przez SPARTOO;
- Produkty MarketPlace sprzedawane przez markę;
- Produkty z MarketPlace sprzedawane przez sprzedawców zewnętrznych;
- Produkty szukane według określonych kryteriów wybranych przez Kupującego.
Klasyfikacja produktów w ramach różnych wyżej wymienionych pozycji następuje automatycznie, w zależności m.in. od liczby sprzedaży produktu w połączeniu z uwzględnieniem liczby wyświetleń i wygenerowanego przychodu.

1. Produkty sprzedawane przez SPARTOO
Produkty sprzedawane przez SPARTOO widoczne są już na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (wg marki, kategorii itp.). W przypadku braku towaru sprzedawanego przez Spartoo w rozmiarze, towar sprzedawany przez dostawcę marki (dalej „Brand Seller”) jest oferowany jako priorytet. Jeśli na stronie www.spartoo.pl nie ma żadnego produktu proponowanego przez Markę, udostępniany jest produkt sprzedawany przez jednego ze Sprzedawców Zewnętrznych.

2. Produkty MarketPlace sprzedawane przez markę
Jeżeli produkt nie jest sprzedawany przez SPARTOO, w pierwszej kolejności oferujemy produkty sprzedawane przez dostawcę marki. Ta informacja jest podawana z pojęciem „produkt partnerski” w wynikach wyszukiwania.
Opis produktu i wszystkie informacje w nim zawarte udostępniane są bezpośrednio przez markę (zdjęcia i opis), w tym przypadku w prawym górnym rogu zdjęcia widnieje napis „Produkt partnerski”. Informacje dotyczące sprzedaży (CGV, warunki dostawy oraz zwrotów) są widoczne dla klienta bezpośrednio w sekcji „informacje”

3. Produkty MarketPlace sprzedawane przez sprzedawców zewnętrznych
Jeżeli Produkt nie jest sprzedawany przez SPARTOO lub dostawcę marki, wówczas oferujemy produkty sprzedawane przez zewnętrznego Sprzedawcę detalicznego. Opis produktu i wszystkie informacje w nim zawarte udostępniane są bezpośrednio przez sprzedawcę zewnętrznego (zdjęcia i opis), w tym przypadku w prawym górnym rogu zdjęcia widnieje napis „Produkt partnerski”. Informacje dotyczące sprzedaży (CGV, warunki dostawy oraz zwrotów) są widoczne dla klienta bezpośrednio w sekcji „informacje”

4. Produkty wyselekcjonowane według określonych kryteriów wybranych przez Kupującego

Kupujący mogą również wybrać sposób klasyfikacji produktów, wybierając określone kryteria sortowania (sortowanie według trafności, rosnące ceny, malejące ceny, nowości, rabat %), lub zastosować filtry, aby sklasyfikować produkty według większej liczby kategorii. kolor, skład, …) Kupujący mają również możliwość wyboru wyświetlania tylko produktów SPARTOO lub produktów partnerskich.

Metody płatności

Kupujący płaci kwotę Produktów Sprzedawcy z Marketplace w momencie składania zamówienia bezpośrednio za pośrednictwem swojego konta klienta SPARTOO. Wykorzystuje w szczególności jedną z następujących opcji: - Karta kredytowa/płatnicza: Visa, Mastercard.
- Konto PayPal: w tym przypadku Kupujący zostanie automatycznie przekierowany na swoje konto PayPal. Po zatwierdzeniu płatności PayPal Kupujący może sfinalizować swoje zamówienie. -Przelew internetowy za pomocą pośrednika Payu lub Przelewy24, w tym przypadku Kupujący zostanie automatycznie przekierowany na stronę swojego banku, aby opłacić zamówienie.
W przypadku proponowania przez Sprzedawcę innych sposobów płatności, Kupujący może zweryfikować dostępne metody płatności przy produkcie.

Gwarancje

Wszystkie Produkty sprzedawane w Marketplace przez Sprzedawców partnerskich korzystają z gwarancji prawnych zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności prawnej gwarancji zgodności lub jakiejkolwiek innej prawnej gwarancji umożliwiającej Kupującemu zwrot Produktów do sprzedającego lub uzyskanie zwrotu części ceny Produktu przez Sprzedawcę.
Jeżeli Produkty są objęte gwarancją umowną udzieloną przez Sprzedawcę lub producenta Produktu, informacja ta będzie widoczna w sekcji „informacje” przy produkcie.

Spory

Wszelkie reklamacje Kupującego należy kierować do Sprzedawcy za pośrednictwem jego konta klienta SPARTOO.
W przypadku reklamacji kupującego z tytułu opóźnionej dostawy, niezgodności lub uszkodzenia produktów, Kupujący ma prawo sam złożyć reklamację, w ciągu trzydziestu (30) dni od potwierdzenia zamówienia, lub innego dłuższego okresu zaakceptowanego przez Sprzedawcę lub przewidzianego przez obowiązujące prawo. Sprzedający ma dwa (2) dni robocze na ustosunkowanie się do reklamacji Kupującego.
W przypadku powstania sporu każdy Kupujący może wysłać pisemną prośbę do SPARTOO, która dołoży wszelkich starań, aby ją rozwiązać. W przypadku niepowodzenia polubownego rozwiązania sprawy, można zwrócić się do mediatora w ciągu roku od wniesienia skargi polubownej. Klient może skorzystać z platformy „rozstrzygania sporów” w celu rozstrzygania wszelkich sporów: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=FR.
To ostatnie postanowienie nie dotyczy Szwajcarii, Andory, Monako i innych krajów francuskojęzycznych.


Wyraź swoją opinię
PREMIUM